luni, 12 septembrie 2011

FRIPTURA DE PORC AROMATA LA CUPTOR

O friptura delicioasa,foarte frageda si care nu necesita foarte mult timp.Ca si garnitura am ramas la cartofi aromati la cuptor,preferatii nostri.Puteti servi de orice alta garnitura care va place  si neaparat o salata.
Ingrediente:
  • 1 kg pulpa de porc
  • 7-8 linguri de ulei de masline
  • piper,maghiran,coriandru,ghimbir pudra
  • crengute de cimbru,rozmarin,cimbrisor
  • 4-5 catei de usturoi
  • boia de ardei  dulce
  • sare
  • 200 ml vin alb sec

Intr-o tava pentru cuptor punem uleiul de masline si deasupra carnea taiata felii.Saram,presaram condimentele,ierburile aromate,boiaua,usturoiul pisat si turnam si vinul.
Acoperim cu apa si bagam la cuptorul incalzit inainte o ora si vreo 20 de minute,la foc moderat.
Cand a scazut tot lichidul friptura este gata(daca nu, mai adaugam un pahar de apa calda si mai fierbem pana scade).
Servim imediat alaturi de garnitura preferata.Excelenta,pofta buna!



39 de comentarii:

  1. mmm foarte buna! Mai ai? Ca ma invit si eu !!! Cat fac pana la tine? :)) nu stiu de ce se incarca greu pozele astept mult sa le pot vedea :( o fi de la netu' meu? cine stie...

    RăspundeţiȘtergere
  2. Cam devreme, dar tot as gusta o feliuta din fripturica asta... Buna, buna... yamiii... Pupici si o saptamina minunata !

    RăspundeţiȘtergere
  3. Ce bine arata totul. Sa aveti o saptamana superba.

    RăspundeţiȘtergere
  4. F bun!!! Iti doresc o saptamana frumoasa!

    RăspundeţiȘtergere
  5. O bunatate!!!Te pup si iti doresc o saptamana minunata!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Gaby nu mai am,dar fac pana ajungi tu la mine,in doua ore (cu avionul)esti aici.Asa ca te astept cu una proaspata,rumena si aromata.Eu n-am probleme cu pozele si nu mi-a mai spus nimenii ca s-ar incarca greu,probabil e netu' tau de vina,nu stiu.Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Daniela stiu ca esti o pofticioasa,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Dan si Ionela Dumitru multumesc,o saptamana frumoasa va doresc si eu!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Ms Cristina,o saptamana frumoasa iti doresc si eu!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Licuta multumesc,te pup si eu,la fel si tie!

    RăspundeţiȘtergere
  11. HMMM Flory ce bunatate ai pregati, un porky tare suculent si delicios, imi cam faci o mare pofta!:)) Pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Adela ma bucur ca-ti place,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  13. asa de mult trebuie sa merg cu avionul?parca nu-i atata de la mestre pana la tine :) pozele numai prima data cand am intrat se incarcau greut acum se vad bine te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  14. O nebunie!! place tare la mine, place tare!! pup

    RăspundeţiȘtergere
  15. Gabita atunci esti la o aruncatura de bat :)!N-aveam de unde sa stiu ca stai la Mestre,frumos oras.Dar tot am timp sa fac una proaspata!Pupici multi!

    RăspundeţiȘtergere
  16. Deja simt aroma fripturii! Cred ca imi est foame...))

    RăspundeţiȘtergere
  17. ce mancare pe placul meu...Vreau o portie cat de mica macar..:)) Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  18. Ce bunatati pe aici... porcul ramane cea mai buna leguma, nu? O zi frumoasa!

    RăspundeţiȘtergere
  19. Fancy cake este intr-adevar tare aromata,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Alinutzika ma bucur ca este pe placul tau,te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Un exemplu elocvent....de zarceanie.......si anume, cum Doamne iarta-ma, sa iasa friptura frageda....cand a batut cu ciocanul la ea de a facut-o talpa,..., de ce a mai adaugat apa?...pai tocmai ca a fiert destul de greu, cum sa mai patrunda vinul si restul mirodeniilor in asemenea friptura......trebuia sa spuna si cat a fost timpul de coacere 1/2 de zi - 1zi - 2 zile.......si culmea, oare cat a vrut s-o mai lungeasca?!!

    RăspundeţiȘtergere
  22. Sincera sa fiu n-am mai intalnit pana acum un asa "exemplu elocvent"de PROSTIE.Pote daca citeai reteta ma scuteai de comentarii cretine si inutile.Si culmea,n-am batut nici carnea cu CIOCANUL si e mentionat si timpul de coacere.
    Si ca sa n-o mai lungesc,nu te mai obosi sa-mi trimiti comentarii ca nu ti le mai public,asta a fost si primul si ultimul!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Buna seara flory! am o intrebare:
    am cumparat azi pulpa de porc ca sa fac cateva snitele. si pt ca mi-a ramas foarte multa carne m-am gandit sa fac maine friptura aceasta, dar nu stiu daca mai pot folosi carnea care am cumparato azi pentru ca am batuto si acuma este cam subtire (jumate de deget). sper sa imi poti raspunde cat de curand!
    Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,poti folosi carnea fara probleme,chiar daca e batuta pentru snitele.Doar sa reduci timpul de gatire,in rest totul la fel.Sper sa-ti fi raspuns in timp.Pupici

      Ștergere
    2. raspunsul a venit la timp :D imediat ma pun sa fac friptura! mersi mult si o sa iti scriu cum mi-a iesit ;) pupic

      Ștergere
    3. Ma bucur si astept sa-mi spui cum ti-a iesit.Mi-ar place sa stiu si cum te cheama :),pupic si eu!

      Ștergere
    4. Flory vreau sa iti spun ca friptura a fost fffoarte foarte buna! Am fost laudata de musafiri :)Am facut si cartofii aromati la cuptor si au fost foarte buni! Sa sti ca azi fac din nou friptura ca la sotul meu i s-a facut pofta :))

      Ștergere
    5. Romina draga mea,ma bucur tare mult ca v-a placut friptura si cartofii si ca musafirii au fost incantati.
      Si sotului meu ii place mult friptura asta asa ca si eu o fac destul de des.Te pup si ma bucur ca ai incredere in retetele mele!

      Ștergere
  24. Deci arata delicios! Inainte sa ma apuc sa fac, am o intrebare. Daca am cuptor electric, sa folosesc ventilatia la acest fel de mancare sau nu?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Sivia.Nu e neaparat sa folosesti ventilatia,iese si fara!Pofta buna! :)

      Ștergere
  25. Foarte bine arata, acum o voi incerca si eu:)

    RăspundeţiȘtergere
  26. Am pregatit si eu astazi friptura ,a iesit grozava !
    Multumesc pentru reteta.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut!Te mai astept pe la mine! :)

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...